lördag 5 augusti 2017

Tillägg mort slutet.....Borg och Trump - Heja AKB!!!

Det var den sista av alla som man förväntat skulle görs bort sig å det grövsta. Tror inte vi vet exakt allt. Det lär väl ge sig eftersom det nu också finns en polisanmälan. Kan oavsett inte stämma in i " tycka synd om kören". Inte heller utgjuta mig. Inget är dock enklare än att moralisera över andra. Och det försöker jag undvika på det personliga planet eftersom jag är långt ifrån felfri.  Är dock generellt sett mera rädd för den perfekta människan som aldrig visar någon känsla. Min sista kvarvarande Anders Borg T-shirten går dock i sopen idag.
Skitväder i Blekinge denna vecka. Otäck blåst. Idag en "sista" laddning gäster denna sommar. Har för första gången gjort en Quinoa sallad med sötpotatis och koriander. O lite annat jox. Hela köket doftar spiskummin. Lekar och frågesport förberett. Viner på luftning och limoncellon i kylen.


Hustrun börjar jobba på måndag. Jag dröjer mig kvar en tid och har beställt en container för att fylla med skrot, gamla trädgårdmöbler och annan bråte. Får lite hjälp här nere. Har också definitivt bestämt att åka till Washington några dagar i början på september. Inbjuden som talare av en amerikansk storbank. Hade bestämt mig för att inte åka så länge knäppgöken Trump är kvar, men eftersom det handlar om klimatfrågor så känns det bra.


Första gången på flera veckor utan promenad idag. Lite seg efter att ha varit borta igår kväll på en bättre middag. I säng ett och upp innan sex som vanligt. Har dock för avsikt att ta en kort tupplur efter lunch.



Anders Borg är i panik. Försöker nu skylla på AKB för att flytta fokus. Så lågt. Så dåligt. Ensamt i toppen när det blåser. Nån vettig människa borde ändå finnas i hans närhet. Inte nöjd med alla tycka synd om inlägg för AB. Man får f n ligga som man bäddar. Och så extremt lågt att utnyttja AKB:s svaga stöd i opinionen för sin egen vinning. Här behövs en hel kennel av pudlar när det klarnar och ursäkter till AKB! Heja AKB! Du vinner i längden!
























Blekinge 20170805/Växjö 20170806


Bo Frank