söndag 10 juli 2016

" Eliasson håll käften"

Skriver Leif GW Persson i Expressen och räknar upp tidigare rikspolischefer som fått sparken " på goda grunder". Eliasson fattar inte ens att han i den rollen inte kan ha privata åsikter!


Underbar dag igår. Skärgårdstur i Västervik med min mexikanska sol och vänner.  Övernattning hos Rotaryvänner med bad, god middag och övernattning i hus med strandtomt - tio meter från vattnet. En magisk kväll. Och Angelica tog medalj, Öster vann och AKB gjorde bra ifrån sig i Almedalen. Fick några reaktioner på mitt uttalande i DN igår. Positiva. TV 4 sökte mig och trodde jag var kvar i Almedalen. Ville ha mig i studion.
I em går färden till Blekinge för boende på obestämd tid. Är nu sommarledig i tre veckor, men alltid i tjänst. Åker upp och tittar till kommunalrådskorridoren lite då och då. Det är så jag vill ha det.


Västervik 20160710




Bo Frank