onsdag 22 januari 2014

Nej!

Alla dessa inlägg från Den mexikanska solen  till detta,  var inte uttänka. De bara kom inom loppet av en halvtimme. När jag trött kom tillbaka till hotellet.
Måtte jag få uppleva en liknade trötthet.

Vad jag vill uppnå med detta? Visa kärlek?  Visa distans till mig själv? Lämna något efter mig! Bryta mönster. Vara mig själv. Inspriera andra till att komma ur sina egna bojor. Fattar lite trots allt hur Anna Odell tänkte när hon fejkade mentalsjuk. Som jag retade mig våldsamt på. Då. Kanske mindre idag.

Nu går jag in i den verkliga världen. Ringer samtal, mejlsvarar och förbereder mogondagen.Återvänder till mitt inre om någon månad eller så.

Kanke är detta i stället för att springa en mil. Ogillar vinter. Eller för att Munro är lite seg. Eller för att jag inte ville dröja mig kvar på SKL och småprata. Eller för att jag inte är hemma hos min älskade fru. Eller träffar "barnen". I morgon är jag hemma hos Solen.

På återhörande!

Bo Frank
Stockholm 20140122
¨