fredag 26 september 2014

Gått på stan och tackat! Och går snart in i Beatles igen!

Har tillbringat eftermiddagen med att bara gå omkring på Storgatan och prata med folk och tacka för stödet i valet. Har bett Claes på CS-reklam att fixa en skylt jag kan gå omkring med där det står Tack för förtroendet i valet. För 15 år sedan gick jag omkring med skylten Prata politik med ditt kommunalråd.
Gick så till Konsum och köpte Änglagårdslammfärs. Gräsänkling i kväll. Skall följa Östers öde i radion och läsa senaste numret av Classic Rock. Rubriken på första sidan är " Beatles - how the first hellraisers took the rock to the dark side" .
 Mor till Öland och lilla solstrålen till Lund. Fullt program i morgon. Biskopsosval och så på em/kväll träff med journalister från olika delar i landet.
Moderatmöte på  söndag. Har dock ledigt nästa söndag!

Och media spekulerar i att vi håller på att få ihop det med mp. Min mormor eller farmor hade en bonad där det stod Tala är silver och tiga är guld.

Kan till slut rekommendera en box vitt. The Crossings. Från Nya Zeeland.

Lyckan infinner sig inte. Har inte haft tid att sörja färdigt min fars bortgång 2 maj. Har gått som i trance sen dess. Och vill ta mig ur detta!


Bo Frank
Växjö 20140926