onsdag 30 juli 2014

Jag tänker bryta mot lagen!

På kontoret en sväng. Delat ut valmaterial. Och köpt råttgift för minst 10 års förbrukning!

Hörde på TV i gårkväll att EU förbjudit försäljning av råttgift efter 31 augusti och användning fr o m nästa år. Hörde min nyss avlidne far sitta i TV-fåtöljen och säga. De är helt galna! Har moderaterna varit med om detta? Då skall jag bunkra allt råttgift jag kan få tag på!! Varpå jag skulle sagt, man kan inte samla på allt! Hittade på häromdagen 16 borrmaskiner, slipmaskiner och liknande på logen. En del inte ens uppackade. När far gick bort flyttade Claes Olsson från stan! Jag har ärvt vissa saker från min far. Idag åkte jag och köpte råttgift för flera tusen! Vem kan hålla på att byta musfällor i sommarhus och olika byggnader? Men ärligt talat undrar jag vad EU sysslar med? Eller är det bara en av alla vansinniga svenska övertolkningar? Vad säger Eskil Erlandsson?

Skit samma. Jag tänker använda mitt råttgift. En uppklarning av detta brott skulle bli 100%. Men bevisföringen kräver väl nästan att någon sett mig lägga ut giftet. I mitt eget hus. Bedömer att jag klarar mig undan detta brott. Och skulle jag bli dömd gör jag gärna några veckors samhällstjänst på något gruppboende eller äldreboende!

Jag gör som pappa skulle ha gjort!

Den dagen EU kräver etiska riktlinjer för avlivande av mördarsniglar kommer jag att kräva att vi lännar EU.

Bo Frank
Växjö 20140730