onsdag 14 maj 2014

Rösta på Oliver

Det har jag gjort. Frågan är bara vilket parlament han kommer in i inom en femårsperiod. Har redan vuxit ur fullmäktige i Växjö. Bara jag som tar honom i debatten, fast vi tillhör samma parti som väl är. Olivers ungdom är ett övergående problem. Såg TV ikväll. Vår Christoffer Fjellner mot Peter Eriksson. Den förste med handen i byxfickan och ett ganska stöddigt intryck. Vi har dock sammantaget de bästa kandidaterna. Gillar annars Marit Paulsson. Men det går inte att vara på topp idag när man är 73 på en jord som snurrar allt snabbare.
Varit på mitt moderata gruppmöte på SKL i kväll. Trevligt att få info från hela landet om det som är aktuellt. God stämning i m-gruppen.

Skall nu skriva lite på utkastet till modetata valmanifest. Och somna med min Disraelibok som jag köpte i Bryssel för snart tre veckor sedan!

Stockholm 20140514

Bo Frank