tisdag 4 februari 2014

Hem från Bryssel

Kaosartad tågresa. Sitter på tåget nu och vet ej när jag kommer hem. Mötet i Bryssel var sådär. En oförberedd ordförande använde halva tiden åt att "tjafsa" med de föredragande tjänstemännen. Åsa och jag hade rätt roligt åt eländet. Började dock dagen med ett frukostmöte med vårt Småland-Blekingekontor. Får en hel del gjort under allt väntande.
Mitt inlägg om sd har tydligen delats nästan 1000 ggr. Har fått en del sura och otrevliga kommentarer som tror att partiledningen tvingat mig att gå ut mot sd.
 Har ännu inte upplevt att någon från partiledningen förmanat mig i något avseende. Men visst, många är skraja för att ha en egen uppfattning i denna känsliga fråga. Skulle inte moderaterna vara ett öppet parti där olika åsikter får komma till tals skulle jag inte vara med. Däremot skulle jag aldrig någonsin rösta emot en linje som partiet enats om. Vet inte när jag kommer hem i kväll. Fullt och omväxlande program i morgon fran till ca 22.00.



Lund 20140204
Bo Frank