tisdag 24 september 2013

Uppåt värre!

Uppåt värre!

Började min Beatlescirkel igåt. Alla var nöjda. Mest nöjd var jag med mig själv som fick byta ett mindre roligt möte med detta. Att få dela med mig av min glädje när det gäller Beatles. Vi drog över tiden....
Väl hemma kunde jag inte koppla av denna mentala kick utan fortsatte lyssna och se gamla Beatlesklipp. Somnade sent och lycklig.
Har nu rivit av au. Det gick enligt plan. Au har många kritiska frågetecken kring uppstarten av stadsbusstrafiken.

Kommunalt delårsbokslut. Set bra ut. Det gäller för oss att inte drunknja i självgodhet över hur bra vi faktiskt rattar kommunen.

Grattis till Suzanne Frank som lobbat hemk regionfrågan. Suzanne är länets mest erfarna moderat. Och kommer säkert att bli regionstyrelsens förste ordförandde. Om hon inte blir inkryssad i riksdagen.

Växjö 20130924

Bo Frank